Friday, April 06, 2012

Bobbi Brown Hydrating Eye Cream

En lifesaver. Eller hvertfall nesten. Jeg er ikke så god til å hverken bruke rens, masker eller peiling så ofte som jeg burde, men øyekremen min, den er jeg flink til å huske på å bruke. Og til gjengjeld har den allerede hjulpet meg med å roe ned rødfargen rundt øynene mine en hel del(rød er jeg fordi jeg er allergisk). Det var faktisk det at jeg var så rød rundt øynene som fikk meg til å kjøpe meg øyekrem, det og det at jeg fikk høre at øyekrem er det viktigste, og første man bør bruke av hudprodukter. Etter mye research ble dette kremen jeg endte opp med, og hittil kan jeg ikke si annet enn hurra! Jeg forhørte meg også på parfymeriet og visstnok inneholder Bobbi Brown sine øyekremer alt man kan trenge av en øyekrem, og er man ikke eldre enn meg selv(23) trenger man ikke kraftigere saker enn denne, som i hovedsak skal virke fuktighetsgivende. En anbefaling fra meg altså.

Kremen koster rundt 300 kroner, men etter noen ukers bruk kan man enda ikke se at jeg en gang har rørt den. Den er nemlig veldig drøy, og selv om jeg føler at jeg sløser både morgen og kveld kan jeg ikke tro annet enn at denne krukken kommer til å holde en laang stund fremover.

No comments: