Monday, November 24, 2008

Yes, eg har ein knapp av mystisk slag i fjeset.

























Jeg har vært skikkelig sløv her på bloggen i det siste, har ikke orket skrive noe, ta bilder eller finne inspo. Nå er det derimot ikke slik! Jeg har så mye jeg vil vise, gjøre og skrive om, og det skjer så mye gøy fremmover at det blir nok lenge til tørketiden igjen! På planen:

- Bursdag om mindre enn 2 uker, den 6 desember! Og planen er å ha fest sammen med noen fra klassen som også nettopp har fylt året, men vi har ikke helt funnet location enda.

- Julebord med BikBok! Kan dere tenke dere noe bedre? En kveld med en utrolig gøyal og søt gjeng fylt med fantastiske outfits, masse mat, drikke, musikk og kos! Jeg tipper julemiddagen blir tapas ettersom butikken min elsker tapas:)

- Kjolefest med jentene fra klassen, trenger jeg si mer enn at kleskoden er kjole, og jah... vi får ha på oss kjole!

- Skal sy kjole, dere må vente for å se hvordan den blir... Men jeg kan røpe svart og Balmain.

- Skal fikse et par gamle sko jeg har som jeg aldri bruker og lage frynse-ankelboots.

No comments: