Thursday, November 27, 2008

HOT:
Smash
.

Oslo.

Te.

Agurk og skinke.

Solarium.

Jogging.

www.polkadots-vodkashots.blogspot.com/

Sushi.

Loppis.

Glo mineral makeup.

NOT SO HOT:

UGGS Hva skjedde med motesansen folkens? UGGS er så ufattelig harry/barbie og ufint at det fins lite som kan måles med det. UGGS er som å trekke på seg en søppelsekk og kalle det mote!


Canada Goose , Hva skjer med at store deler av befolkningen - i hvertfall her i Oslo- har bestemt seg for å gå til innkjøp av en 5700 kroners jakke som er så ufattelig lite orginal og kul? Det er svindel folkens, gå på Cubus og fin en ganske lik til 300 lappen og spar 5400 kroner! De 5700 kronene kunne heller blitt brukt på en sydentur, et velledig formål, økonomisk støtte til meg:P mange fantastiske nye høstklær, det er jo så mye fint i butikkene om høsten! Dette er omtrent alt jeg lever på i løpet av en måned folkens!

Slankeblogger med thinspo. Jeg ble så sinna da jeg kom over en av dem, en av de mest leste i norge, og skrev en sinna kommentar om hvor alvorlig det de driver med fakstisk er, men bloggeren slettet kommentaren min, for en pyse!


Dyre solarium. Tenker ikke Brun og Blid på kritthvite sjeler som meg selv når de setter opp prislistene? Jeg hadde glatt bestått dersom de hadde auditions for gratissol for dem som var sykelig hvite.


Reklame på blogger, og alt slags dumme unnskyldniger for å ha dem. Dersom dere leser bloggen min så har dere mest sannsynlig lest en eller flere av norges største blogger, så vil dere kanskje også legge merke til at 50 prosent av alle innlegge enten handler om hvor bra reklamen deres er, hvordan bloggene deres ikke skal lide av reklamen eller pointshop/gratisklæder.


Prisen på cs pakkene, jeg vil ha hele cs3 pakken slik at jeg kan sitte her hjemme å kose meg, men den er da så dyr!


Jogge bukser til hverdags. Greit at det er behagelig å gå med, men det ser ikke mye fint ut! Og i alle fall ikke når e rosa joggis kombineres med UGGS og en lang Canada Goose jakke...


Motorola Razr.




Layouten til bloggen min. Hjeeelp, jeg må sette meg ned og bruke god tid til å fikse på layouten her inne snart altså!

8 comments:

Renate said...

SMASH <3 Sitter å spiser det nå faktisk =)

Anonymous said...

Jeg synes verten selv burde være på HOT listen....
Hun er ivertfall på min SUPERHOT liste:)

Cecilie said...

mm, eg og, ikkje veldi sunt, men utrulig godt!:)

ah david, you flatter me!

Anonymous said...

eg kan fiksa deg cstri. hysj. også syns jeg mobilen din er ganske hot, den tåler hvert fall det meste

Tessi said...

Lige uggs eg:) Kanskje folk går me de for de e verdens mest varme og behagelige sko?

Cecilie said...

eg har aldri prøvd de då så eg har egentligt ikkje så mye eg sko ha sagt;) men tippe eg ikkje ville tatt de av igjen hadde eg prøvd de!;P

Mia said...

jeg er heeelt uenig med deg ! både uggs & canada goose er veldig inn ! å grunnen til at canada goose jakkene er så dyre er at kvaliteten er høy og at det faktisk er en av de varmeste jakkene du kan få. Det gir ikke akuratt cubus deg !

ida said...

som om jeg skulle sagt det selv. jeg sverger på at jeg aldri noensinne kommer til å utsette føttene mine for noe som i det hele tatt minner om en ugg :)