Monday, November 17, 2008

ABC is easy as 123!
















Bildet er fra et veldi lykkelig øyeblikk i livet mitt, likt som når jeg nå skriver her, jeg står i en gate i London, har en måned forran meg med herlig ferie med to av mine bestevenninner. Vi er på innterrail og det er sommerferie:)

Nå er jeg minst like lykkelig, bor i Oslo, har funnet det jeg vil drive med, er forelsket i byen, og digger livet!

For øyeblikket er jeg på besøk hos kjæresten min i Hamar, og har tatt meg en pause fra helgens festligheter til å sjekke facebook(:P), skrive blogg og nørde på photoshop( der resultatet ble bildene ovenfor). I Hamar føler jeg meg som dronningen på haugen(...eller i bikuben om du vil) har det bare gøy med tre fantastiske gutter, som de fleste jenter ville gjort mye for å tilbringe så mye tid sammen med. Jge vil ikke hjem, eller i alle fall ikke enda! En helg er så alt for lite...

No comments: