Thursday, October 30, 2008

10 ting dere ikke viste om meg:


  1. Jeg har forskjellige måter å spise nesten alt på. Viste dere for eksempel at en banan kan deles i tre på langs? Og at Ferero Rocher(?) har 4 lag innover? Ja, jeg er en av dem som spiser Salt og Pepper chips bølge for bølge. Og deler Skruechips i to, på langs!
  2. Kinderegg er noe av det værste og kvalmeste jeg vet! Er stolt av å være med i den ene prosenten av Norges befolkning som ikke liker det! Syntes altså ikke at det var så gøy at omtrent det eneste snopet vi fikk i selskap da jeg var barn var kinderegg.
  3. Jeg så Jesus da jeg var liten, eller det var i alle fall det mamma vill jeg skulle tro. Da Undulaten min Kornelius døde etter litt for ivrig leking i den nye dissen sin, bestemte mamma seg for å fortelle meg at kompissen hennes, som skulle komme og hente Kornelius, var Jesus. Jeg følgte derfor med ham da han tok med seg Kornelius i en gammel isboks og fant ut at Jesus er en ganske kjekk ung mann, med sort hår og kvit jogge genser som kjører hvit pizzabil.
  4. Jeg elsker Morten Abel! Og siden han er verdens kjedeligste person å høre på prate så skulle han fått slippe, og bare sunget for meg dersom det hadde blitt oss to. Dagen jeg fikk vite at han skulle gifte seg var en forferdelig dag...
  5. Barna mine skal hete Ruby, og Sebastian, Uansett!
  6. Jeg er den minst kule personen i verden, klarer alltid å vimse noe til.. Miste mobilen i min egen leilighet, har alltid forskjellige farger på sokkene, tar på meg skoene men glemmer å ta på meg buksen etter endt prøveromsbesøk.
  7. Jeg var veldig flink til å tegne, og hadde virkelig tallent til jeg sluttet å tegne da jeg var 13.
  8. Jeg har flyttet 13 ganger i mitt liv. Har, utenom å bo rundt Stavanger, bodd i Hardanger.
  9. Jeg har symaskin lappen, men har enda ikke fått meg bil-lappen:S
  10. Sammen med mine nærmeste venner og kjæreste finner jeg på så mye tull at de foreslår å filme meg. Dikter sanger, dikt, danser for de, dummer meg ut...er alt i alt veldig kreativ sammen med dem! Kan egentlig ikke forklares. Eneste jeg trenger å si er:
"
Baaanana shigge-lay-lay
Banana-shigge-lay-lay
Banana-shigge-lay-
shigge-lay-
shigge-lay
Banana-shigge-lay-lay"
(sang jeg diktet til venninnen min, hun er heldig som få!)

11 comments:

Karin said...

Eg visste det fra før! Hils Rægs for meg, kjempesynd eg ikkje kunne ver der når hu komme! NEXT TIME!

Cecilie said...

Viste du alt? hm.. kanskje eg ska begynn å blir litt meir hemmelighetsfull:P det ska eg gjer!;)

Marthe Sofie said...

Hhaha, gøy :p

Malina said...

Hehe, interessant :) er det mulig å ikke like kinderegg?? Skjønner godt at du er stolt over det, har aldri hørt om noen som ikke liker det hehe ;D Hvor gammel er du?

Kristine said...

for et koseligt innlegg! jeg er også skikkelig vimsete ;-)

Ingrid E. said...

kinderegg er jo SÅ godt:D

Kim Sigurd said...

hahaha det e jo sangen du dikta i lag eme meg jo!!! eg e din muse ^^ kjempe gla i deg du di løgna littla jenta :)

hilsen helena

Anonymous said...

Symaskinlappen faktisk oO

Cecilie said...

Jeg er 19 år;) ja det er mulig:P mens sopp, rømme, gome og andre heller rare ting liker jeg kjempe godt!XP

jah, haha du e ennå tolte øve meg forde du di høna:P haha jaja bra noge alltid ser tallent i meg!;)

Anonymous said...

jeg spiser også potetskruene og salt-pepper potetgull sånn!! helt seriøst.
gnager du av sjokoladen på smashen og spiser det salte til slutt også? hehe

Cecilie said...

JA! hahaXD tenke seg til, enda en rar-spiser!:P